Lønningssystem, skiftende udbydere. Kapitel to. Hvad skal du se efter i en ny udbyder?

Hvad bør du kigge efter i en ny løn udbyder?

  • Service
  • Teknologi
  • Professionalisme
  • Omkostninger
  • Placering?
  • Service. Kan din nye udbyder håndterer dine unikke behov? Du kan kun spørge. Men tag ikke blot deres ord. Anmode om referencer i din størrelse og type af virksomhed. Mindre udbydere kan kun kunne komme tæt på, men det er OK. Du er bekymret over hvordan, ikke hvad, tjenesteydelsen udføres. Spørg referencer til anden reference tilbage til den medfølgende, de ikke give dig med. Det er, hvor du kan få dine bedste oplysninger. Men i al fairness, Husk det gamle ordsprog “Du kan ikke gøre alle mennesker glade hele tiden.”

    Teknologi. Er udbyderen ajour på lønningslisten teknologi? Det er svært for de store lønningsliste udbydere at opgradere et system for hundreder af tusinder af brugere. De vil altid være langsommere til at ændre på grund af størrelse og inerti. Meget lille løn-udbydere har ikke råd til den nyeste teknologi. Du ønsker heller ikke blødning kant teknologi bare forkant. I øjeblikket (og dette ændrer sig hele tiden) du ønsker at tale om papirløse lønningslisten, online lønningslisten, lønningslisten betalingskort og medarbejder selvbetjening. Der er andre emner, der skal gælde for din unikke omstændigheder.

    Professionalisme. Hvor længe virksomheden været i branchen? Er de en fly-by-night outfit og forsvinder med din skat indskud. Har de stående i Fællesskabet? Er de en EFTPS batch filer, hvilket betyder, at de har mindst 100 klienter de indgive skat indskud for?

    Har de kvalificeret lønningslisten fagfolk og CPA på personale til at håndtere problemer? Du vil have omgang med IRS hvis intet andet over fejl, som IRS gør. Uden en CPA på personale du vil enten nødt til at beskæftige sig med IRS dig selv eller betale din regelmæssig CPA til at håndtere problemet. Hvis din CPA ikke beskæftiger sig med lønningslisten skattemæssige problemer på en regelmæssig basis vil det være tidskrævende for ham, og dyrt for dig. for at komme op i fart med IRS procedure og politik på et område ikke han beskæftige sig med daglige.

    Omkostninger. Hvor vigtigt er omkostningerne i blandingen af faktorer i forbindelse med en beslutning om hvilke løn-udbyder du vælger? Det spørgsmål, du skal spørge dig selv. Hvis alle andre ting, der er nævnt ovenfor var lige ville så omkostningerne være den afgørende faktor. Hvis du får den bedste pris og derefter tilbringe timer hver lønperiode på grund af forældet teknologi, timer fastsætte deres fejl. Derefter tilbringe timer øvrigt dine medarbejdere. Derefter bruge hundredvis af dollars med dit CPA-fastsættelse af en IRS fejl, fordi udbyderen af ny løn har ingen CPAs på personale. Hvad har du fået?

    Læs også afsnittet omkostninger i kapitel et til bedre at forstå hvordan lønningslisten selskaber kan vildlede dig om prisfastsættelse.

    Placering. Der var en gang, at placeringen af en lønningslisten selskab var vigtigt, levering af checks og i rapporter, lang distance telefonopkald, lokale bankforbindelser og så videre. Det ikke så meget i denne dag og alder. Med e-mail og FedEx gør det ikke noget meget hvor udbyderen lønningslisten er placeret i forhold til din virksomhed. Med papirløse lønningslisten er placering helt irrelevant som alt håndteres via internettet og alle pengene flyttes gennem banksystemet elektronisk.

    Tjek ud

    Lønningssystem, skiftende udbydere. Kapitel One. Grunde til at skifte leverandør

    Og

    Lønningssystem, skiftende udbydere. Kapitel tre. Hvad der skal ske når jeg ændre?

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *